جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۹
کد خبر: ۶۸۲۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹

سخنگوی فدراسیون فوتبال آمریکا: بازی با ایران قطعی نشده است

سخنگوی فدراسیون فوتبال آمریکا در واکنش به خبر برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌ ملی فوتبال این کشور و ایران گفت که هنوز این موضوع قطعی نشده است.
به گزارش شهر و به نقل از بخش خبری سایت یاهو، هفته گذشته گروهی از رسانه‌‌ها از جمله روزنامه معروف گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، اخباری را در خصوص اولین رویارویی تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا پس از 15 سال منتشر کردند و حتی به نقل از سران فدراسیون فوتبال ایران نوشتند که تیم‌های ملی ایران و آمریکا در راستای آمادگی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2014 قرار است در یک تورنمنت دوستانه 4 جانبه به مصاف هم بروند. 

نیل بوئته سخنگوی فدراسیون فوتبال آمریکا در این خصوص به سایت فوتبال آمریکا (MLSSoccer.com)  گفت: به منظور کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی، به صورت فعالانه با مسئولان چند فدراسیون فوتبال چند کشور که تیم‌های ملی‌شان جواز حضور در جام جهانی 2014 را کسب کرده‌اند، برای برگزاری دیدار تدارکاتی در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن (سال 2014) مذاکره کرده‌ایم اما باید اعلام کنیم در این مقطع هنوز هیچ بازی قطعی نشده و مذاکرات جنبه رسمی پیدا نکرده‌اند.

در راستای اخبار مطرح شده در خصوص دیدار‌های دوستانه تیم ملی آمریکا سایت MLSSoccer اعلام کرده انتظار می‌رود چندین کشور که جواز حضور در جام جهانی 2014 را به دست آورده‌اند. پیش از عزیمت به برزیل، به آمریکا سفر خواهند کرد تا اردوی تدارکاتی در این کشور برگزار کرده و چند بازی دوستانه انجام دهند. این سایت البته انجام این بازی‌ها تا پیش از قرعه کشی مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) را از غیر محتمل توصیف کرده است.

منبع: تسنیم
نظر شما